Thursday, April 7, 2011

UNTITLED......updates yaw

1. dengan segala hormatnya diumumkan bahwa saya dah turun 3 kg. skang berat saya 55kg. Yay?

2. Minum kopi kurang, tapi masih minum lagi

3. ya, saya single...ada masalah?

4. jatuh cinta ngan seorang mamat yg mungkin lansung tak terlintas kat hati dia yang aku suka kat dia. sebab gaya aku mmg cam bangang dan suka buat muka bodoh.haih...

5. 2 orang kawan aku nak kawen 1 mei ni. pagi pompuan, malam lelaki. hebat!

6. aku suka tgk gambar zaman aku memuda dulu, membuatkan aku nak bela rambut panjang balik.

7. tgh pikirkan bucket list aku seterusnya. Insyallah bulan June ni tercapai.

8. bontot aku makin besar, sebab tu aku banyak pakai long skirts, jump-suits and seluar kembang.

9. Aku terfikir dah lama aku tak balik kampung. harap aku dapat main hujan lagi

10. skang aku dah tak kisah apa orang nak pikir pasal aku. sebab true frens lies within. love yourself 1st, and the rest will follow.


Ayuh! mari berceria,
jangan senang duka,
hati mesti bersua,
moga riang tiada terluka.


ewahhhhh...spontan babe-_-"